Koffie drinken in de ontmoetingsruimte

Deel dit artikel

Volgend artikel

Kerstdiner in de ontmoetingsruimte, zoals elk jaar wordt er op 1e kerstdag in de ontmoetingsruimte/restaurant een kerstdiner geserveerd. Iedereen die deze dag beneden wilt eten is van harte welkom, ook uw gasten zijn welkom. Opgeven van het kerstdiner kan bij de receptie vóór 18 december. Er is deze dag geen avondmaaltijd.

...

Lees verder